Pages

11 April 2011

Nastavljam

Dugo nisam ništa pisao na blogu, nadam se da ću imati više vremena i uspeti svaki dan da okačim bar nešto. Razlog zašto nisam stizao da se bavim blogom je taj što sam malo više igrao. Igrao sam više nego obično i to se isplatilo. Mislim uvek se isplati igrati više i učiti još više, jedino kada igrate malo i kada se ne edukujete ne možete napredovati.

Šta sam igrao? Cash game na RRpoker (DBGpoker), tamo se mogu naći najprofitablniji stolovi. Takođe sam igrao i S&G, o challengu koji sam postavio sebi sam već pisao u jednom od ranijih postova (nova zanimacija a možda bude i zareda), prešao sam na 2.2e buyin i odigrao samo 3 sesije, dve sam završio  u plusu jednu u minusu. Nadam se da ću brzo preći na 5.5e buyin.

Čitao sam razno razne tekstove, više vesti nego tekstove o strategiji, rešavao poker testove, gledao kako drugi igraju, odnosno, kako najbolji igraju (High Stakes Poker sezonu 6), i još mnogo toga. Svoju igru sam unapredio, poboljšao i shvatio da ustvari nemam pojma o pokeru. Moraću još da učim i napredujem. To što igram profitabilno na NL25e ne znači da sam osvoji svet. Nadam se da ću imati mogućnosti (čitaj bankroll) da pređem na veći limit, NL50e. Do tada ubiram plodove svog minulog rada na NL25e i spremam se za više. 

Počeo sam na blugu da upisujem Fish-eve na RRpoker-u (DBGpoker), ima ih baš mnogo ali stavaljam samo one najgore (najbolje). Ne želim da stavim nekog fish-a koji će uzeti pare nekom od igrača koji čitaju ovaj blog, mogao bi neko da se uvredi, pa ću kačiti samo najveće fishe. Pošto ne igram na svim limitima molim igrače da mi jave ako primete nekod specijalno pogodnog za uzimanje para, ja ću vrlo rado okačiti njegovo ime.

No comments:

Post a Comment