Pages

28 April 2011

Bet na river-u, obavezno!

Juče sam igro jednu sesiju i uspeo sam da napravim jednu gresku koju nisam smeo, nije me kostala puno, ali to ne bi trebalo da mi se dešava. Pokušaću da objasnim, po sećanju. Bitna stavka ovde je bet na riveru, koji ja nisam napravio.

RRpoker, nl25e (0.15/0.25e), 6max

Hero: 27e (5h5d)
BB: 11e
UTG: 35e
MP: 25e
CO: 28e
BU: 17e

preflop: (0.35e), fold, fold, fold, BU call 0.25e, Hero raise 0.85e 5h5d, BB call 0.75e, BU call 0.75e.

Ovde sam imao mali raise, nisam želo da izolujem igrača na BU, zato što bi onda igrao OOP sa jednim igračem. U toj situaciji da mi siđe set pitanje je da li bi ga naplatio, a da ne dobijem set morao bi da betujem OOP bez informacije ili da odustanem od ove ruke. Mislio sam da je bolje da u ruci imam oba igrača, pa ako dobijem set na flopu da mogu da naplatim bar nešto.

flop: (3e), 3 igrača, 8h-5s-6d, Hero bet 2.25e, BB call 2.25e, BU fold.

Standardan bet na flopu. Ima set i ne želim da check-iram ili pravim veći bet, pa da protivnici posumnjaju u moj bet, želim najobičniji c-bet..

Turn: (7.5e), 2 igrača, Qd, sada tabla izgleda ovako 8h-5s-6d-Qd, Hero bet 3.75e, BB call 3.75.

Ovde bet-ujem 3.75e, sigurno bih betovao i više da protivnik ima veći stack. Protiniku je posle turn-a ostalo još 7.75e, ja betujem samo 3.75e da bi se on komitovao i da bi mu na river-u uzeo ostatak, sa rukom kojom na turn-u plati ovoliki bet sigrno će platiti i 4e na riveru.

River: (15e), 2 igrača, 9h, sada tabla izgleda ovako 8h-5s-6d-Qd-9h, Hero check, BB check, Hero nosi pot od 15e.

Velika geška je što nisam ovde bet-ovao. Jasno je da protivnik može imati 7 i da sa ketnom odnese ruku. Mogao je od početka imati open ended straigrht draw. A mogoa je da ima i ručni par ili par na flopu, ili 2 para. Ono što hoću da kažem, mogao je da ima bilo šta. Ali to nije ni bitno. Da sam ja ovde bet-ova 4e (koliko mu je i ostalo) on bi me platio i sa lošijom rukom, platio bi me sa 2 para ili sa jednim ručnim parom ili sa jednim parom, komitovan je, foldovao bi samo ako nema baš ništa, možda bi i samo sa A platio.

Ako je kopletrioa kentu ili od početak ima bolju ruku od mene, on bi u ovoj situaciji bet-ovao, ja se ne bih bacio. Jednostavno ne mogu baciti set ako je bet 4e a pot 19e.

Ovde sam sebi napravio, sa ovim check-iranjem, lošu situaciju. Doveo sam sebe u poziciju da platim bet ako on ima bolju ruku i da mi protivnik check-ira sa lošijom rukom. Ako ima bolju ruku ja i sa bet-om i bez njega gubim još 4e. Ali ako ima lošiju ruku sa bet-om bi mu uzeo tih 4e, a ako samo check-iram ne uzimam mu tih 4e. Loš potez mi je bilo ovo check-iranje na riveru, i nadam se da ću ovu situaciji zapamtiti. 

No comments:

Post a Comment