Pages

22 April 2011

Još uvek micro

Evo malo o sebi i tome šta igram u ovom trenutku. NLH NL25e 6max na RRpoker. Ono što se od pre tri dana promenilo u mojoj igri je to da sam počeo da igram na 6 tabli. Skupim stolove, namučim oči, iskrivim vrat i pokušavam da napravim nešto. Tri sesije koje sam do sada igrao na 6 tabili su prošle dobro, 130e,  nijedna nije bila duža od 2 sata.

Moj veliki problem dok igram poker je čitanje protivnika, njegov range i hvatanje beleški, zato i igram na ovom limitu a ne na većem. Zadnjih mesec dana se ozbiljno trudim da to popravim. Blokčić i olovku u ruku i pišem. Upisujem neke ruke koje sam odigrao, poteze igrača, odluke koje sam donosio u specifičnim situacijama itd. Na RRpoker postoji opcija da pored imana igrača upišete šta hoćete pa i to koristim makskimalno.

Dok sam igroa na 4 table imao sam dosta vremena za upisivanje i dosta vremena za praćenje igre protivnika. Ali posle nekoliko sesija to mi je dosadilo, pa sam opet počeo da igram samo na svoje karte i poziciju. Sada kada sam počeo da igram na 6 tabli došlo je do promene, adrinalin je poče da radi, imam potrebu da budem bolji i da izvučem maksimum iz sebe. Motivisan sam da više pratim poteze igrača, da hvatam više beleški. Na 6 tabli teže je hvatati beleške nego kada se igra a 4, ali ja ne 4 table nisam imao volju i želju. Motivacija pravi vliku razliku u igri, ako ste motivisani možete mnogo više nego kada umorni sednete za stolove.

Zadnjih dana sam gledao nake coaching videos, i počeo da igram mnogo više loose, "hasenbraten" je LAG čiju sam igru gledao. Od kada sam počeo da igram na 6 tabli imam utisak da sam mnogo više loose nego kada sam igrao na 4, vrlo je moguće da je to samo moj utisak, nemam statistiku na RRpoker pa ne mogu to da tvrdim. Ali ono što sigurno znam je to da sam mnogo agresivniji, trudim se da uvek budem ja taj koji ima inicijativu, da kontrolišem veličinu pota. Trudim se da igram što manje ruku pasivno, odnosno da čekam da me pogodi flop. 

Još jednu stvar sam promenio u svojoj igri. Ako sedim za stolom sa igračem koji over bet-uje pre flopa, koji igra svaku ruku agresivno pre flop i na flopu, ja u toj situaciji promenim sto. Kada sam sa igračem takvog tipa za stolom ja postajem više tight, a to je ono što neću, hoću da ja budem taj koji će da podiže dinamiku stola, hoću da moj range bude širi. Ovo nije presudno, ali je svakako bitno. Ono što je presudno je to da postajem pasivniji, čekam kartu i čekam da takav igrač u toj situaciji odigra jako, čekam da mi siđe dobar flop i da naplatim ruku. Tu nastaje probem, nisam u mogućnosti da stavim takvog protivnika na ruku, njegov range je širok, a uprvo je to je šansa da ja ostanem bez stack-a. Kad na turn-u on OOP bet-uje tablu A854, a ja u ruci držim AK,  treba da odlučim dali da platim i do kraja odiram ruku za stack ili da se bacim. On u ovoj situaciji betuje 22+, Ax, 67, 23, 36, 85, 54, 84, mnogo ruku. Ovde treba doneti tešku odluku. Nije samo njegov širok range problem, problem je i dinamika stola. Svi postanu tight i samo čakaju jaku ruku da se naplate. Pa posledica toga bude da u stvari igram za stolom na kome ima samo 25e da se uzme, onih 100e od ostalih 4 igrača nisu u igri za mene, njih može da uzme samo  manijak na koga su se svi nameračili.  

Već sam pisao o zadatku koji sam pred sebe postavio, vezano za S&G, ovde. Trenutno igram na 2.2e limitu, odigrao sam na ovom limitu ukupno 11 sesija, 1 u minusu, a 10 u plusu. Ako i narednu sesiju odigram u plusu biće to 11 u  plusu i 1 u minusu, to je 10 sesija više u plusu nego u minusu, znači prelazim na veći limit. Moj ROI na ovom limitu nije naročito velik, oko 25%, ali s obzirom da je struktura blind-ova turbo, nije ni to loše. 

No comments:

Post a Comment