Pages

28 March 2011

Nova zanimacija a možda bude i zarada

Jednostavno dosadi kada uvek igrate isti poker format, tako sam i ja odlučio malo da šaram. I dalje mi je glavna okupacija cash game, ali sam počeo da igram Sit & Go pomalo. Kad se zasitim cash game odigram sat vremena između 5 i10 S&G sa 6 igrač, nekad igram i Heads up. Krenuo sam od početka, sa najnižeg nivoa, 1.1e buyin.

U planu imam da napredujem kroz nivoe tako što ću igrati na nekom nivou dok ne budem ima 10 sesija u plusu  više nego sesija u minusu. Recimo odigram 24 sesija od toga 17 u plusu, a 7 u minus, tada prelazim na veći limit. Ovo pravilo verovatno ne postoji nigde. Ako bih poštovao bankroll menadžemt pravila mogao bi da igram mnogo veći limit, međutim, hoću da vidim da li mogu da igram profitabilno na manjim nivoima i koliko profitabilno mogu da igram.

Za sada sam uspeo da ogram 5 sesija, svaki put sam bio u plusu, moj ROI je za sada 51%. Nadam se da ću i na većim nivoima moći da održim toliki ROI, mada bi se zadovolji i sam manjim. Veliki je to ROI, ali kad se pogleda profit u eurima to je ustvari malo, jel ne odigravam puno S&G tokom sesije i igram mali limit. Ali kad pređem na veći limit i profit u eurima će biti veći, bez obzira što će ROI možda biti manji.

Ove S&G igram na RRpoker, tamo su najveći fish-evi, kakvi tamo potezi mogu da se vide to ne može nigde. Plaćaju kad nemaju ništa, blefiraju kad ne treba, igraju all-in za male potove sa lošim kartama i ostali neverovatni potezi početnika. S&G turnire početnici vole da igraju, zato što su jednostavni za shvatiti, platiš ulaz i igraš dok ne ispadnes.

No comments:

Post a Comment