Pages

9 March 2011

Stolovi znače izbor

Kada igrate online poker imate više stolova na limitu koji želite da igrata. Dok kod live pokera, često imate samo jedan sto u klubu, niste u mogućnosti ni limit da birate. Ovo se odnosi na cash game. 

E sada kako ja to koristim.

Prvo pregledam sve stolove na limutu koji igram, da vidim jel ima neki poznat fish ili neki poznat mi regular. Ako ima fish sednem, ako ima regular taj sto preskočim.

Ako nema pozntih igrača uglavnom gledam koliko para imaju igrači za stolovima. Ne sadam za stolove gde igraju sort stack igrači. Uvek sedam za stolove gde 3 ili više igrača ima full stack, to se odnosi na 6max stolove. Treba protivnicima uzeti pare, a koko da uzmete pare ako sednete za sto gde nema para. Zatov biram stolove gde ima dosta para.

Uglavnom gledam da sednem za stolove koji su popunjeni, prijavim se na lisu čekanja i kad se oslobodi mesto eto mene.

Vrlo često menjam stolove, ako mi se neki sto svidi sednem da igram, ako posle malo igre shvatim da to nije sto za mene, ja ustanem sa tog stola i nađem novi. Takođe, ustajem ako sa stola ustanu igrači koji imaju velike stack-ove, ako se promeni struktura igrača i ostanu većinom sort stack-ovi.

Ako sednem za sto ali mi pozicija nije odgovarajuća i tada promenim sto. Jednostavno neću da sedim a da neki regular sedi sa moje leve strane, i svaki put se pita posle mene. Hoću tight igreče sa svoje leve strane, a loose sa svoje desne.

Na stolu se retko kad zadržim više od sat vremena. Ne mrzi me da pogledam gde je bolje i gde mogu da igram profitabilnije. Mislim da je ovo veoma važno za moju igru. 

Naravno ovo važi za RRpoker gde igram, dok druge poker sobe nude mogućnost izbora stolova po veličini prosečnog pota, po prosečnom broju igrač u ruci, po broju odigranih ruku za sat i drugim podacima o igri na određenom stolu. Na RRpoker možete samo birati stolove na osnovu veličine stack-a.

U bodovanju Online vs Live poker, sada je nerešeno 1:1. Mogućnost da se biraju limiti i stolovi je velika prednos online pokera.


No comments:

Post a Comment