Pages

14 February 2011

Zažto blog?

Preces učenja pokera zahteva komunikaciju sa drugim igračima. Jedan vid te komunikacije je preko foruma i blogova. Ovaj blog je način da ja komuniciram sa drugim igračima, ali i poziv drugim igračima da naprave svoj blog, ili da se piključe ovom blogu. 

Malo je mesta gde može da se pročita nešto o pokeru na našem jeziku. Nema dovoljno aktivnih foruma, nema blogova, nema novina, nema prevedenih niti napisanih knjiga. Dok na drugoj strani interesovanje postoji, mnogo igrača je željno dobrih tekstova i dobrih saveta. Ja sam jedan od tih igrača. Hoću da budem bolji igrač, hoću da ostvarim svoj poker san. Za taj cilj mi je potrebno da učim, da se savetujem sa drugim igračima, da pitam sta me zanima i da testiram svoje znanje kada me neko pita za neki savet. Ova prelepa igra se svakim danom menja, ako se ja kao igač ne prilagođavam tim promenama neću opstati.

No comments:

Post a Comment