Pages

16 February 2011

Sta igram?

Ono žto ja igram je no-limit hold'em. Ostale varijnte pokera jako retko igram. To nije zato što ne volim ili zato što mislim da je ovo što igram najbolje za mene. Razlog je proces učenja bilo koje igre. Smatram da imam još puno da učim o no-limit hold'em pokeru, i iz tog razloga svaki trenutak koji namenim edukaciji želim da iskoristim da unapredim ono što igram. Ponekad pokušam da igram recimo Omahu ili nešto drugo ali to ne ide baš najbolje, treba mi i vešbe i znanja, a za to nemam dovoljno vremena. Istina je da se treba baviti onim stvarima koje drugi ne poznaju najbolje, iskoristiti to što imate bar neko znanje u oblasti o kojoj malo ljudi zna bilo šta. Međutim, krenuo sam drugim putem i našao svoje mesto u igri koja je najpopularnija i o kojoj se naviše zna.

Cash game je ono što mi zaokuplja najviše pažnje. Smatram da mogu da igram profitablnije cash game nego turnire ili Sit&Go turnire. Kada sam počinjao da igram poker igrao sam isključivo s&g, ali trka sa blindovima i sreća, koja je u tom formatu bitan faktor, su me opredelili da igram uglavnom cash geme. Još uvek ponekad odigram nekoliko s&g turnira, ali sa mnogo manjim buyin-om nego što mi bankroll dozvoljava. Sto se tiče freezeout i rebuy turnira, mogao bih raći da njih igram često, odnosno, dok igram na 3-4 cash game stola, sa strane igram i jedan turnir. Takavom jednom turniru ne posvećujem mnogo pažnje, u ranim  fazama uvek  igram tight, ali kada ostanem u zavšnici tada mu se posvećujem maximalno. 

Uglavnom igram na 6max stolovima. Ovo iz tog razloga što su ovi stolovi mnogo dinamičniji, ne moram dugo da čekam kad foldujem karte, na 6max stolu mi je mnogo lakše da upoznam svoje igrače. Raspon ruku sa kojima mogu da uđem u igru je mnogo veći, pa teško da može da mi bude dosadno. Međutim to nije jedini razlog. Druga bitan stvar, a možda i bitnija, je što na ovim stolovima igra više igrača nego na Full ring stolovima. Mnogo mi je lakše da nadjem sto (stolove) koji mi odgovara po strukturi igrača. Ovo je veoma bitno kada se igra na manjim poker mrežama, gde se broj igrača kreće od 2000 do 10000 igrača.

Pored ovog noramalnog formata igram i Rush poker na Fulltilt-u. To igram iz jednog, moglo bi se reći čudnog razloga. Na poslu mogu da igram samo na jednom stolu jer mi internet protok ne dozvoljava da igram na više, koči mi onda sve ostalo. Znači ograničen sam na jedan sto. Takođe, ne mogu da instaliram bilo kakav softver na svoj kompjuter, u tom slučaju sam ograničen ili na RRpoke sobu ili na DBGpoker sobu, ili na Rush poker za mobilni telefon (koji moše da se igra i preko kompjutera). Pošto mi je jedan 6max sto dosadno da igram, mogu da igram Heads up na RRpoker (gde inače i igram poker). Ali nema dovoljno igrača za HU, odnosno, obično su to sort stack igrači, a to nije profitablno igrati. Ja sam se odlučio za Rush poker, dovoljan mi je jedan sto,  ne moram da instaliram softver i uvek mogu da napravim pauzu a da me ceka mesto.

Na osnovu ovog što sam do sada napisao jasno je da igram Online. Live poker igram jako retko i to samo kada su za stolom neki ljudi koje poznajem i sa kojima volim da se družim, recimo da je to 10 partija godišnje. Ono što želim za sada da kažem je to da je online poker mnogo profitabilniji ako ste bolji od svojih protivnika. O razlozim igranja online i igranja live ću verovatno pisati kasnije i njih je stvarno mnogo.

Limit koji igram je nl25, ovo je limit do kog sam stigao. Pravila bankroll menadžmenta poštujem, odnosno, mogao bih raći za sebe da sam malo konzervativniji po tom pitanju. Smatram da je za nivo do nl20 dovoljno 20 buyin-ova, ali da je za veće limite potrebno imati veći bankroll. Na većim nivoima su varijacije veće, pa mi nije lako da podnesem dnevne oscilacije u visini mesečnih troškova. Na nl25 lepo zarađujem za život, a uspem i da ostavim deo te zarade na svom bankroll-u kako bi on polako rastao. Onog trenutka kada mi limit koji igram postane dosadan, kada mi profit koji pravim bude mali i kada budem imao dovoljno velik bankroll, preći ću na nl50. Do tada uživam u onome što igram i onome što imam da potrošim od te igre.

No comments:

Post a Comment