Pages

15 February 2011

Welcome to the world of aggressive, winning poker.

Ovom rečenicom se završava uvod u knjizi Easy Game, koju je napisao Andrew “Balugawhale” Seidman. Knjiga ima dva dela kroz koje autor predstavlja svoju strategiju za no-limit hold'em cash game, primeri su prikazani na 6max stolovima, a upravo je to format koji i ja igram.  U knjizi se nalaze i dodaci o tome kako igrati protiv Sort Stack igrača i kako igrati Heads Up cash game.

Ova knjiga je najviše, od svega šta sam pročitao, čuo i video o pokeru, uticala na moju igru. Pre ove knjige igrao sam uglavnom aggressive poker, nakon toga počeo sam da igram samo aggressive. Na drugoj strani ova knjiga je uticala i na to da igram mnogo više loose. Shvatio sam zašto treba da bet-ujem i raise-ujem, kako da iskoristim to što imam inicijativu. Čitajući ovu knjigu postao sam mnogo opušteniji što se tiče bet-ovanja, u svoj arsenal sam ubacio i mnogo više 3-bet. Shvatio sam da se profit ne stvara samo kada osvajam velike potove, nego i sa puno malih potovima.

Svakom ko igra cash game bih preporučio ovu knjigu. Nakon ovo knjige poker više nije isti. 

No comments:

Post a Comment