Pages

11 April 2012

Drill 11 - kombinacije

Cesto nam se za stolom desava da znamo koji range ima nas protivnik ali da ne razmisljamo o broju kombinacija u njegovom range-u. Ne razmisljamo o tome da li je deo njegovog range koji je ispred nas veci ili manji od njegovog range koji je iza nas. Moramo znati koliko kombinacija ima nas protivnik i koje su to kombinacije. Teoriju o kombinacijama necu sada ovde razradjivati opsirno, to neki drugi put. Ovde pisem o drilu, o nacinu na koji vezbano ono sto znamo teoriski.

Znamo da RUCNI PAR (recimo 99) moze da se napavi na 6 nacina (kombinacija). To racunamo na sledeci nacin: znamo da u spilu ima 4 devetke, mi treba sa saberemo sve brojeve manje od 4, to je 3+2+1=6. ako je jedna 9 na flopu, onda nas protivnik moze imati manje kombinacija 99. Posto su ostale jos samo 3 devetke to je: 2+1=3 kombinacije.

RASPARENE U BOJI mozemo napraviti na 4 nacina. Na primer, AJ u boji mozemo da se kombinuje na 4 nacina: AcJc, AdJd, AhJh, AsJs.

RASPARENE (nebitno da li su u boji ili ne) mozemo napravit na 16 nacina. Na primer AK, svako A mozemo da kombinujemo sa svakim K. Ako ponmozimo 4 keca sa 4 kralj dobijemo 16 kombinacija rasparenih karata. Ako imamo jednog K na flopu, onda vise ne mnozimo 4 x 4 nego 4 x 3 jer nemamo vise 4 moguca kranlja nego samo 3, na taj nacin dobijamo 12 kombinacija.

Evo nekih primera za vezbanje, treba da znamo koliko je kobinacija u Villain-ovom range:

1. Hero: 8♦J♥
Villain: AA
Board: 5♣Q♦K♥A♥

2. Hero: 3♣3♦
Villain: AJ
Board: J♦8♦2♥A♠

3. Hero: K♠9♠
Villain: JJ
Board: 4♥8♥6♦A♣

4. Hero: 5♣7♣
Villain: AJ, 66
Board: J♥6♥9♥2♦

5. Hero: A♦J♠
Villain: AA
Board: 7♥5♥2♣4♣

6. Hero: 7♣6♣
Villain: ATs
Board: Q♠8♥7♦K♣

7. Hero: 6♥7♠
Villain: QQ, A♦3♦
Board: 4♠7♦Q♦2♠

8. Hero: 5♥6♥
Villain: 99, QJ
Board: 8♦9♦2♥K♥

9. Hero: Q♦K♥
Villain: AJ
Board: J♦2♥T♣J♣

10. Hero: 6♣7♦
Villain: AQ, 88
Board: Q♣8♦4♦T♠

Ovo su jednostavni primeri, vremenom treba ubacti i komplikovanije. U sledecim primerima treba da izbroji broj kombinacaj koji pobedjujemo i broj kombinacija koji nas pobedjuje.

11. Hero: K♣Q♦
Villain: AQ+, TT
Board: Q♣8♦4♦T♠

9. Hero: 9♦9♥
Villain: AT+, 88+
Board: J♦2♥T♣J♣

9. Hero: A♦A♥
Villain: 22, TT+, 
Board: J♦2♥T♣J♣Q♥

Za kombinacije je potrebna rutina, to postizemo jedino stalnim vezbanjem i razmiljanjem o tome. Zadajte sami sebi primere iz dana u dan i primeticete  kako vam ovo postaje sve lakse i lakse tokom igre.

No comments:

Post a Comment