Pages

7 January 2012

Drill 1 - Bet sizing - Preflop open raise

Thread sa 2+2 foruma koji sam linkovao u prethodnom postu me je motivisao da poker vezbam, treniram, ucim , usavrsavam... na jedan drugaciji nacin. Kao sto u svakom sportu imate drilove (vezbe) tako cu ja i u pokeru poceti da radim drilove. Niko ne moze postati dobar sportista ako sedi kuci i gleda utakmice. Samo trening moze poboljsati nasu igru. Medjutim, ni svaki trening nece isto uticati na nasu igru, neki oblici treninga su bolji, a neki losiji. 

Zamislimo 2 vreste kosarkaskih treninga: 1. stalno igranje utakmica i 2. trening gde radite vise odvojenih vezbi i gde svakoj vezbi posvetite odredjeno vreme. Pokazalo se tokom duge istorije sporta da je ovaj drugi vid treninga mnogo efikasnije. 10 minuta se zagrevate, 10min sutate bacanje, 10min vezbate dribling, 10min sutirate trojke, 10min radite dodavanje, 10min radite kontra napad, 10min vezbate zonsku odbranu, 10min ponavljate akcije i 10min igrate utakmicu. One stvari u kojima ste losiji mozete vezbati vise, dok stvari koje vam manje znace ili one u kojima ste bolji mozete vezbati manje. U slucaju da igrete stalno utakmice, vi se ne mozete posvetiti popravljanju vasih nedostataka, nema vremena i mogucnosti da isprobate neke nove ideje, akcije, odbrane, nemate vremena da popricate sa igracima i trenerom.

Zasto bi poker bio drugaciji od kosarke? Zasto da ne vezbamo pojedinacno kroz veliki broj ponavljanja: open raise, 3bet, fold equity, citanje protivnikovog range-a, out-e, odds... i sve ono sto cini poker. Zasto bi morali o necemu da razmsljamo za stolom ako to mozemo da naucimo kroz neki broj treninga i da ga radimo automatski. Moje ucenje pokera od sada ce biti takvog oblika.

Prva vezba je Bet sizing - Preflop open raise. Napravio sam na nekoliko papira puno 6max stolova, kao na slici. menjao mesta dilera (sm i bb) i akcije igraca koji igraju pre mene (limp ili fold). Moja strategija ovde je 3bb+1bb za svakog limpera. Ovo vezbam jer zelim da postignem da u svakom trenutku znam sa koje pozicije koliko da otvaram. Ovo treba dovesti do savrsenstva da ne bih za stolom razmisljao o tome, kada postoji mnogo drugih stvari koje moram da pratim i mnogo drugih stolova koje moram da gledam.

Sve ovo pisem na blogu da ne bih morao da cuvam papire sa drilovima, uvek se ti papiri zagube, a i kada se ne zagube nikada se ne citaju ponovo. Ovo ne pisem na forumima da me ne bi tapsali po ramenu za nesto sto nisam jos ni uradio, i za nacin treninga koji ne primenjujem dugo pa ne znam kakvi ce biti rezultati i da li cu ja istrajati u tome.

No comments:

Post a Comment