Pages

8 July 2011

Novi Početak

Ponovo počinjem da pišem blog. U poslednje vreme nisam imao volje ni vremena da pišem. Nateraću sebe da se to promeni. Ustvari, naterali su me drugi da se to promeni. Na jebenom internetu, na smaračkim poker portalima i forumima po Srbiji nema ništa da se pročita. Pojavi se po koja vest, naravno prevedena i to je to. I ta  vest bude kratka, još je niko ni ne kometarise. Ja cu od sada na ovom blogu stavljati linkove za svaku vest ili tekst koji mi se ucini zanimljiv. Tako da ćete moći na jednom mestu da nađete sve to. Neće toga biti baš puno pa ću morati da pišem i sam o pokeru o tome šta igram, gledam ili čitam.

Planiram da i sredim malo blog, da bude malo lepsi, sada je mnogo ružan, ja sam ga pravio a ne sviđa mi se. Kačiću citate povremeno i imana fisheva sa RRpokera na koje naletim, ako neko naleti na nekog fisha kome bi baš svako mogao da uzme pare naka javi i ja ću i njega staviti na listu. Kačim samo fisheve sa RRpokera jer tamo igram.

Počinje WSOP main event. Jeeeeeeeeeeeeeee. Sve je bliži i bliži kraj ove serije turnira. Neću više morati da čitam vesti o temo kako je #19 event osvojio neki "FL4AT6JG8". Stvarno me to ne interesuje, previše je bilo toga u zadnjih mesec dana. Radujem se danu kada će se ova serija završiti.

A šta ja igram? NL10e na RRpoker, počeo sam challenge, o tome možete čitati na pokeraši forumu gde sam otvorio tread - Karijes - challenge od nl10e do nl50e + 5 pitanja. Ono što ću pisati na forumu neću stavljati ovde na blog, samo ću postaviti link pa možete tamo komentaristi i čitati (ili jedno od ta dva, mada se ne može nešto komentarisati ako se ne pročita, ili može). 

No comments:

Post a Comment